دسته‌بندی نشده

عایق رطوبتی دیوار داخلی | جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوارها

عایق رطوبتی دیوار داخلی چیست؟

عایق رطوبتی دیوار داخلی: عایق کاری رطوبتی برای هر مکان که مرطوب است لازم است که با استفاده از این عایق کاری بتوانیم مانع نفوذ آب و رطوبت به محل مورد نظر شویم.رطوبت دیوارها و مکان هایی که به درستی عایق نشده اند. سبب رشد قارچ ها و همچنین بوی نامطبوع در ساختمان می شوند که این مساله سبب تشدید بیماری هایی همچون رماتیسم می شوند.

شرکت سفیدبام کرمانیان با برند تجاری تیس (TISS)، موفق به ایجاد انواع عایق رطوبتی برای کاربردهای متفاوت و برای سطوح مختلف ساختمان از زیر زمین گرفته تا سقف ساختمان شده است.

این عایق های چه به صورت عایق رطوبتی مایع، خمیری یا پودری از نفوذ رطوبت به دیوارها و مصالح ساختمانی و همچنین شوره و سفیدک زدن در سطح دیوارها، زنگ زدگی فلزات و…. جلوگیری به عمل می آورند. رطوبت حاصل از ساختمان می تواند از عواملی مانند نفوذ باران در سطح داخلی درز پنجره ها یا تعریق وسایل رطوبت زا باشد و این عایق رطوبتی پشت بام بهترین محصول برای جلوگیری از رشد و نفوذ رطوبت در ساختمان می شود.

از عایق رطوبتی پلیمری برای عایق نمودن پشت بام، عایق کاری دیوار داخلی و فلزات می توان استفاده کرد.

عایق رطوبتی نانو چیست؟

برای عایق کاری و عدم نفوذ نم در ساختمان از عایق رطوبتی نانو که از مواد پلیمری تشکیل شده است استفاده می کنند. برای اینکه با کارایی هر یک از محصولات چه به صورت مایع،خمیری و یا پودری آشنا شوید هر کدام را به صورت مجزا شرح می دهیم:

عایق بام:

عایق بام بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوار های رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها، عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق متال:

عایق رطوبتی پلیمری مایع امولسیونی می باشد که عمدتاً جهت عایق کاری و آب بندی سقف های شیروانی، ایرانیت و عایق سطوح فلزی و گالوانیزه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق سفید:

عایق سفید تیس نوعی عایق رطوبتی و حرارتی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد . استفاده از عایق سفید تیس به دلیل خواص بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی نظیر ایزوگام، قیر گونی و آسفالت بهترین جایگزین جهت پوشش بام است. این محصول نوعی پوشش الاستومری است که پس از خشک شدن لایه ای الاستیسیته و کاملا آببند روی سطح تشکیل می دهد و کاملا با محیط زیست سازگار است و در برابر اشعه خورشید(UV)، مقاومت بالایی دارد و مطابق با استاندارد ASTM D6083 تولید میگردد.

بازگشت به لیست